Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Εγώ και το ποδήλατο. Το ποδήλατο και εγώ..


Όταν ήμουν στο Δημοτικό, ήμουν ζηλιάρης. Έβλεπα παιδιά να κάνουν ποδήλατο.. το μόνο ποδήλατο που θυμόμουν ήταν αυτό με τις βοηθητικές.. αλήθεια.. από πολύ μικρός είχα να κάνω ποδήλατο..

Όταν φτάσαμε στην 6η Δημοτικού.. το πήρα απόφαση.. θα μάθω και εγώ ποδήλατο..

Θυμάμαι έναν φίλο μου, που από τότε του άρεσαν τα ποδήλατα. Και είχε ποδήλατο ο αδερφός του. Το λεγόμενο "κριάρι". 

Τον ρώτησα θυμάμαι.. αν μπορώ να μάθω ποδήλατο σε αυτό. Και μου είπε.. 


- Να πάμε καλύτερα σε πιο μικρά...? Υπάρχουν τα bmx..
- Όχι.. θέλω να μάθω σε αυτό..
- Καλά.. αν σπάσεις τα μούτρα σου μην φωνάζεις μετά..

Και ναι.. έσπασα τα μούτρα μου.. αλλού πήγαινα εγώ.. αλλού το ποδήλατο.. είχα κάνει το δρόμο.. 2ο σπίτι μου.. όλο έπεφτα.. θυμάμαι ένα τοίχο..

Κάθε ημέρα, το απόγευμα στο πάρκο της Γκράβας, στο σχολικό συγκρότημα που είναι στην Αθήνα, οι Αθηναίοι ξέρουν, ήταν το προσωπικό μου πεδίο "μάχης".. θα μάθω ποδήλατο.. και στο πιο δύσκολο..

Έμαθα. Μετά όμως.. είδα κάτι που δεν το είχα μάθει.. έναν να κάνει ποδήλατο χωρίς να κρατάει τιμόνι..

- Δεν γίνεται... θα μάθω και εγώ.. αν το κάνει αυτός.. θα το κάνω και εγώ..

Τότε τα οικονομικά ήταν πάρα πολύ περιορισμένα. Δεν είχα αγοράσει ποδήλατο.. ζήτησα πάλι το "κριάρι". Και είπα το λόγο..

- Αν σπάσεις τα μούτρα σου, μην φωνάζεις μετά..

Έμαθα όμως.

Στο μέλλον, έτυχε να περάσω στα Τ.Ε.Ι. Πειραιά. Τότε δεν υπήρχε μετρό να πάς γρήγορα στο προορισμό σου. Αυτοκίνητο δεν είχαμε. Και θυμάμαι ότι μια ημέρα είχαν απεργία όλα τα Μ.Μ.Μ.

Έλα όμως που έδινα εξετάσεις.. και έπρεπε να πάω.. χρήματα για ταξί δεν είχα.. οπότε.. το ποδήλατο που είχα αγοράσει ήταν το μόνο μέσο που θα μπορούσε να με πάει στο προορισμό μου.

Θυμάμαι τότε στη Πειραιώς να είναι όλα σταματημένα.. Κίνηση απίστευτη..

- Εσύ.. με το ποδήλατο θα πάς πιο γρήγορα από ότι εγώ με το ταξί..

Θυμάμαι να μου λέει ένας οδηγός ταξί, που ήταν δίπλα μου σε ένα φανάρι..

Συμπεράσματα..

1. Ό,τι μαθαίνεις στη ζωή, όταν κάποια στιγμή τα πράγματα θα έχουν "κολλήσει" θα σου χρειαστεί για να "ξεκολλήσεις"..

2. Σημασία έχει να θές να φτάσεις στο προορισμό σου, όση κίνηση και να βρείς στη πορεία της επαγγελματικής σου ζωής. Λύσεις.. πάντα υπάρχουν.. αρκεί να σκέφτεσαι γρήγορα και να δράς με ό,τι έχεις στα χέρια σου..

3. Το να μαθαίνεις δύσκολα πράγματα, κάποια στιγμή θα σου χειαστούν ώστε να κάνεις τα δύσκολα εύκολα..

4. Να θές.. να "σπάσεις" τα μούτρα σου. Μόνο τότε θα μπορείς να πείς στον εαυτό σου..

Άξιζε το κόπο.. ό,τι "έμαθα".. μου χρειάστηκε..

21dreamlife




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα