Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Όπου υπάρχει γαλήνη υπάρχει υπομονή


Οι συνηθισμένες μου αντιδράσεις στα ερεθίσματα γύρω μου είναι προγραμματισμένες, έτσι συνηθίζω να είμαι παρορμητικός ή να αντιδρώ γρήγορα στις καταστάσεις και δεν δίνω στον εαυτό μου χρόνο να σκεφτεί ή να καταλάβει. Λόγω αυτής της έλλειψης υπομονής χάνω πολλά πράγματα και δεν συνειδητοποιώ ότι χάνω κι εγώ.

Λύση:
Κάθε στιγμή χρειάζεται να κάνω συνειδητή προσπάθεια για να κρατήσω τον νου μου γαλήνιο και ήρεμο, πολύ περισσότερο όταν υπάρχει μια δύσκολη κατάσταση. Με αυτή την κατάσταση του νου είμαι σε θέση να αντιμετωπίσω τις καταστάσεις με υπομονή γιατί η γαλήνη φέρνει δύναμη η οποία με τη σειρά της φέρνει υπομονή.




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα