Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Ήλιος-Ουρανός στον Κριό. Ο Αυτοκράτορας Τρελαίνεται.



2. 4. 2014


Ήλιος - Ουρανός στον Κριό.


Ο Σταυρός στα Παρορμητικά 

τον Απρίλιο.

Ο Αυτοκράτωρ είναι Τρελός.

Ήλιος στον Κριό σε σύνοδο με Ουρανό.

Το Εγώ σου βγαίνει ανεξέλεγκτα.

Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ

Το Εγώ αστράφτει και βροντάει

και το όμορφο Όλον όμορφα καίγεται.

Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ

Όταν είμαι Εγώ, Εσύ δεν υπάρχεις.

Το Εγώ απαιτεί από το Εσύ να το Υπηρετεί.

Αλλά και το Εσύ

είναι από τη μεριά του ένα Εγώ

που οι άλλοι Εσύ

πρέπει να Υπηρετούν.

Δισεκατομμύρια Εγώ απλώνονται στον Πλανήτη

κι ο Αυτοκράτωρ τρελαίνεται.

Δισεκατομμύρια Εγώ που αρνούνται να γίνουν Εμείς

είναι σε Πόλεμο και

το Εγώ σου κάνει πορείες και διαμαρτύρεται έξω από

Βουλές και Πρεσβείες.

Το Εγώ σου ρωτάει τους Πνευματικούς Δασκάλους

γιατί γίνονται Πόλεμοι

και γιατί ο Θεός δεν προστατεύει τους Αθώους.

Κι όταν η λέξη Αθώος βγαίνει από τα χείλη σου

το Εγώ σου είναι σίγουρο 

πως η λέξη αυτή πλάστηκε

μόνο για σένα.

Γιατί το Εγώ πάντα νιώθει Αθώο.

Αθώο και Ξεχωριστό.

Είναι το Εγώ που όρισε το Δίκαιο με τα δικά του

μέτρα και σταθμά.

Μπροστά στο Εγώ οι Συμπαντικοί Νόμοι

εύκολα ξεχνιούνται.

******************************
Ήλιος και Ουρανός σε σύνοδο στον Κριό.

Στα Ταρώ ο Κριός είναι ο Αυτοκράτορας.

Στα Ταρώ ο Ουρανός  είναι ο Τρελός.

Αυτές τις μέρες ο Ήλιος φωτίζει την Τρέλα 

του Αυτοκράτορα. 

Ο Ήλιος φωτίζει το Χάος του Αυτοκράτορα.

Το Χάος του Εγώ.

Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ Εγώ

Γιατί ο Κριός συμβολίζει το Εγώ.

Ο Ήλιος Φωτίζει την Τρέλα του Εγώ.

Ο Κριός είναι το Εγώ.

Εγώ Κριός, Εγώ Αυτοκράτορας.

Τι θα κάνεις με τόσο Εγώ?

Τι θα κάνεις με τόση Δύναμη?

Που θα την διοχετεύσεις?

Δεν μπορείς πλέον να δρας σαν να μην υπάρχει 

καμιά ευθύνη, καμιά συνέπεια, στον Κόσμο 

και στους Άλλους.

Δεν μπορείς να δρας σαν Έφηβος και 

να αφήνεις το Εγώ σου ανεξέλεγκτο

εις βάρος σου και εις βάρος των Άλλων.

Δεν μπορείς να φέρεσαι στους Άλλους 

σαν να είναι υπήκοοι σου.

Σαν να είναι υπηρέτες σου.

Δεν μπορείς να απαιτείς να είσαι το Κέντρο

του Κόσμου.

Όχι πια.

Ο Αληθινός Αυτοκράτορας 

είναι πρώτα απ' όλα Υπηρέτης του Κόσμου.

Ο Ψεύτικος Τυρρανικός Αυτοκράτορας

είναι ένας Τρελός.

Που δεν θα συνεχίσει για πολύ.

Δεν έχεις την πολυτέλεια πια 

να είσαι ματαιόδοξος, φιλόδοξος, 

διαχωριστικός, εγωκεντρικός, 

κυκλοθυμικός, υπερευαίσθητος,

νευρικός, εύθικτος,

αλλοπρόσαλλος, ασυνεπής, ανυπόμονος,

τυραννικός, αγενής, προσβλητικός,

επιπόλαιος, αυθάδης.

Το Σύμπαν δεν σου επιτρέπει πια

να είσαι Αλαζονικός.

Το Σύμπαν δεν θέλει το Εγώ σου.

Το Σύμπαν θέλει το Εμείς.

**********************************
Μέσα στον Απρίλιο

με τον Σταυρό στα Παρορμητικά

θα περάσεις μια Βαθιά Μεταμορφωτική Κρίση.

Και τότε θα κριθεί αν είσαι 

ένας φωτισμένος Αυτοκράτορας

ή ένας αφελής εγωπαθής Τρελός.

Ο Ουρανός μπορεί να είναι η Τρέλα

αλλά είναι και η Φώτιση.

Εσύ θα αποφασίσεις από ποια 

θέση θα δεχτείς την Επιρροή του.

Κι αν ακόμα τρελαθείς για λίγο

πάρε την Τρέλα σου 

και κάνε την σκαλοπάτι για την Φώτιση σου.

Το Σύμπαν - δηλαδή Εσύ - 

είναι σίγουρο πως θα αναγνωρίσει την 

καλή σου πρόθεση.

Και θα' ναι μεγάλη Νίκη

αν από Τρελός 

γίνεις Αυτοκράτορας.

αριάνα παπακώστα


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα