Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Υπάρχει γυναίκα που να μπορέσει να αρνηθεί μια τέτοια πρόταση γάμου;

Ο φίλος μου με πήγε σε ένα σπήλαιο πάγου την περασμένη εβδομάδα στην Ισλανδία. Πήγαμε μια φορά πριν,τον Ιανουάριο, αλλά ο ποταμός ήταν πολύ μεγάλος για να μπούμε  μέσα στη σπηλιά. Αυτή τη φορά, όμως,καταφέραμε να κάνουμε όλη τη διαδρομή.


Βλέπετε την καρδιά;

Είμαστε και οι δύο φωτογράφοι (αυτός είναι ο φίλος μου), οπότε ήταν μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμπειρία! Ήταν επίσης λίγο τρομακτική.

Τα χρώματα ήταν τόσο ζωντανά!
Ήταν δύσκολο να πιστέψουν τα μάτια μας τη τεράστια ποσότητα πάγου γύρω μας!
Σταθήκαμε για μια φωτογραφία ...
... Και τότε γονάτισε, είπε τα πιο γλυκά λόγια που μπορεί να φανταστεί κανείς, και μου ζήτησε να τον παντρευτώ! Ήταν μια μεγάλη έκπληξη και η καλύτερη μέρα της ζωής μου!
Φυσικά είπα ναι!
Και εδώ φωτογραφίζω το δαχτυλίδι μου έχοντας ως φόντο το όμορφο τοπίο.
πρόταση σπήλαιο πάγου


Απόδοση Κειμένου dorieas

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα