Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Εγώ φταίω



Έχετε δοκιμάσει ποτέ να το πείτε αυτό, έτσι, χωρίς λόγο; Έχετε ποτέ δοκιμάσει επάνω σε έναν διαπληκτισμό και ενώ είσαστε απόλυτα πεπεισμένοι για το δίκιο σας, να το πείτε ή τουλάχιστον να το σκεφτείτε σιωπηλά;


Δοκιμάστε το.

Εάν έχετε προσέξει, κάθε φορά που βρισκόμαστε μέσα σε μία διένεξη σαν πρωταγωνιστές, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, εμείς έχουμε την σωστή άποψη, οι άλλοι όχι, εμείς βαδίζουμε τον σωστό δρόμο, οι άλλοι έχουν ξεφύγει, εμείς είμαστε τα θύματα, οι άλλοι οι θύτες.



Λες και όλοι και όλα έχουν βαλθεί να μας κατασπαράξουν, εμάς, τα αθώα και αγνά αυτά ανθρωπάκια, που ποτέ δεν θελήσαμε το κακό του άλλου, ενώ όλοι οι άλλοι θέλουν το δικό μας.


Αχ φίλοι μου αγαπημένοι, αχ, αχ, αχ!!!


Εάν απλά σκεφτόμασταν ότι το ίδιο σκέφτονται ΟΛΟΙ και εάν απλά αναρωτιόμασταν και εάν απλά επιθυμούσαμε να δούμε την αλήθεια κατάματα, θα είχαμε καταλάβει, καιρό τώρα, ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι.


Αγνοί και αμόλυντοι είναι, ή μάλλον πιστεύουν πως είναι, ΟΛΟΙ οι άνθρωποι. Και τότε ποιος είναι ο «κακός»; Ακόμα και ένας κοινός εγκληματίας δικαιολογεί το έγκλημά του με όλη του την ειλικρίνεια και περιμένει να τον πιστέψουμε κιόλας.
Ναι, να τον πιστέψουμε, δεν λέω, αλλά πως; Μόνο ερχόμενοι στην θέση του.


Αλλά ποιος μπαίνει στην θέση του άλλου; Ποιος μπορεί να μπει; Με τι στοιχεία, με τι δυνατότητες, με τι ικανότητες;


Οπότε, δεν είναι πιο «ισορροπημένο», να αναγνωρίζουμε την υπαιτιότητά μας, ρίχνοντας το δίκιο στον άλλον, όσο επώδυνο και αν μας φαίνεται με πρώτη ματιά αυτό;


Εγώ τουλάχιστον εδώ έχω καταλήξει. Και εάν δεν το λέω άμεσα, το σκέφτομαι εκ των υστέρων και ρίχνω τις εντάσεις μου. Τις προσωπικές.


Άλλωστε, έχω ήδη αναφέρει ότι οι άλλοι είναι ο καθρέφτης μας. Άρα, όσα αντιλαμβάνομαι στον άλλον, τα έχω εγώ ήδη και ίσως και σε υπερθετικό βαθμό.
Λίγη ειλικρίνεια χρειάζεται μόνο…


iromaritsa

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα