Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Δείτε το επετειακό STATUS του Πρωθυπουργού !!!



Γυρνώντας από την παρέλαση δεν μπορώ να πω ότι ήμουν ικανοποιημένος.
Σίγουρα ένιωθα πως ήταν μεγάλη μου τιμή να είμαι ένας από τους δέκα μόνο παριστάμενους της παρέλασης, σίγουρα γούσταρα με το
κόνσεπτ Zombie Apocalypse που επιμελήθηκαν οι…

σκηνογράφοι της Κυβέρνησης με όλες αυτές τις κλούβες και τα κιγκλιδώματα και τους άδειους δρόμους, σίγουρα ευχαριστήθηκα τα καλλιστεία των κοριτσιών με τα μίνι, κάτι απόλυτα φυσιολογικό για δεκατριάχρονα. 

 by The One Eyed Bert

Αλλά ομολογώ πως σοκαρίστηκα από την ανακάλυψη μου ότι ο Συμεών Κεδίκογλου είναι ρομπότ.

Όσοι είδαν τις δηλώσεις του μετά το πέρας της παρέλασης μπορούν να το επιβεβαιώσουν.
Η φάση 
Robots vs Zombies με έβαλε σε σκέψεις, σκέψεις που με παράσερναν μέσω άλογων συνειρμών σε συμπεράσματα και διαδρομές επικίνδυνες, αρχίζοντας μια νοητική πορεία από το γράμμα Α και καταλήγοντας στο χρώμα μπλε. 

Συνειδητοποίησα πως είχα το τηλέφωνο στο αυτί. Πρέπει να είχα απαντήσει μηχανικά, ευτυχώς όμως η απόκοσμη φωνή του Άδωνι με έβγαλε από τις σκέψεις μου και με επανέφερε στο εφιαλτικό παρόν.
-Καλά εεε, τους έχω κουφάνει λέμε.
-Αυτό ξαναπέστο.
-Έχουν τρελαθεί.
-Ποιοι;
-Το τρελό παρεάκι.
-Το ποιο;
-Αλέξης, Ταγίπ, Πάνος, Παύλος.
-Τι λες;
-Καλά δεν πήρες χαμπάρι το επετειακό στάτους του Πρωθυπουργού μας; 

Στάτους; Είχα αρχίσει να σκουριάζω. Τον τελευταίο καιρό μαθαίνω τις ειδήσεις από άλλους, τελευταίος και καταϊδρωμένος. Μπήκα από το τρελό κινητάκι μου στο facebook. Επιβεβαίωσα.
Σαμαράς με κλασικές πίπες. Αλέξης με κλασική αντίδραση. Πάνος με κλασικές απορίες. Ταγίπ για twitter και Άδωνις να προσπαθεί να πουλήσει βιβλία με έναν τόσο γλιτσιασμένο τρόπο που θα ζήλευε ακόμα κι ο Αυτιάς. 



(κεντρική φωτό από Wonder Jlaw)
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα