Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΠΑΝΤΑ ΧΕΙΜΩΝΑΣ…

ο χειμωνας που εφυγε.
ο καλυτερος χειμωνας.
ο πιο ευκολος χειμωνας.
δεν τον καταλαβα.
περασε και ειναι οπως οταν ηρθε.
δεν τον εζησα.
δεν χρειαστηκε να ξεκρεμασω τα μαλλινα.
γιατι δεν πηγα πουθενα.
γιατι δεν συναντησα κανεναν.
δεν υπηρχε λογος να ντυθω.

οπως ειναι λοιπον,τα μπουφαν και τα πουλοβερ θα μπουν ξανα στην ντουλαπα.
ειναι καθαρα.
ενας ολοκληρος χειμωνας και δεν τα φορεσα.
δεν βγηκα απο το σπιτι.
ολη την μερα γυρνουσα κλεισμενος στο διαμερισμα.
με τις πιτζαμες…
κοιτουσα μονο απο το κλειστο παραθυρο.
ουτε αυτο το ανοιξα.
εναν ολοκληρο χειμωνα εβλεπα τους αλλους να προχωρουν στο κρυο και στην βροχη.
τους ιδιους καθε μερα.
με αλλα ρουχα.
μα εγω ειμαι τυχερος.
δεν χρειαστηκα κανενα χειμερινο ρουχο.
κανενα μπουφαν και κανενα πουλοβερ.
ενας ολοκληρος χειμωνας με τις πιτζαμες.
πισω απο ενα τζαμι και να κοιταζω.
κλεισμενος μα τυχερος.
δεν θα χρειαστει να κανω τιποτα.
θα μαζεψω τα ρουχα και θα τα βαλω στην ντουλαπα.
για τον επομενο χειμωνα.
που και αυτος ετσι θα περασει.
πισω απο ενα τζαμι και θα κοιταζω.
αυτους που προχωρουν στον δρομο.
ετσι θα ειναι και η καθε εποχη.
και καθε μερα.
και ολη η ζωη.
δεν χρειαζομαι τιποτα.
μονο ενα παραθυρο κλειστο.
και τις πιτζαμες μου.
γιατι δεν παω πουθενα.
δεν κανω τιποτα.
γιατι μονο κοιταζω.
γιατι δεν υπαρχει κανεις.
μονο αυτοι που προχωρουν στον δρομο.
γιατι ολα ειναι χειμωνας.
γιατι παντα ειναι χειμωνας.
μα ειμαι τυχερος.
εχω το τζαμι μου για να βλεπω.
και να γελαω.
με αυτους που καθε μερα αλλαζουν ρουχα…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα