Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Οι λέξεις που πρέπει να λες κάθε πρωί !


Αύριο το πρωί με το που θα ξυπνήσεις μην ξεχάσεις με το που κοιταχτείς στον καθρέφτη να συνομιλήσεις με τον εαυτό σου, και να του πεις κάποια πράγματα που του οφείλεις.

Αν ακολουθήσεις αυτή τη συνήθεια κάθε μέρα, θα δεις τη διάθεση σου σταδιακά να αλλάζει, και να βελτιώνεται η σχέση σου με τον εαυτό σου.

1. Μπορώ να τα καταφέρω και σήμερα γιατί είμαι ικανή

2. Είμαι όμορφη, όπως είμαι, με τα χρόνια μου, με τις μικρές ρυτίδες μου, με τις μικρότερες και μεγαλύτερες ατέλειες μου.

3. Αξίζω πολλά και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν, ούτε και σήμερα, να με πείσει για το αντίθετο.

4. Με αγαπάω πολύ...

5. Ότι και αν συμβεί σήμερα, θα το διεκπεραιώσω.

6.Σήμερα θα είναι μια καλή μέρα.

7.Μου αρέσω έτσι ακριβώς όπως είμαι

8. Είμαι ευγνώμων για όλα τα υπέροχα που έχω στη ζωή μου, και για όλους τους μοναδικούς ανθρώπους που με αγαπάνε...


Από την Ευτυχία Φράγκου
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα