Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Η ψυχή και το εγώ



Το εγώ χαίρεται όταν νιώθουμε την ενότητα με τους άλλους Η ψυχή δεν έχει ανάγκη να αισθάνεται ξεχωριστή .
επειδή η ψυχή γνωρίζει ότι είμαστε όλοι ένα.
Κανείς δεν είναι πιο ξεχωριστός από κανέναν  άλλο.
Το εγώ όμως έχει ανάγκη να συγκρίνει και να αισθάνεται ανώτερο.
Οταν το εγώ είναι βασιλιάς , εσύ είσαι δούλος.
Οταν η ψυχή είναι  βασιλιάς εσύ είσαι ελεύθερος.
Μόνο η ψυχή μπορεί αληθινά να σε καθοδηγήσει. 
Μόνο η ψυχή αγαπά αληθινά.

Το εγώ δεν έχει αγάπη. Το εγώ δεν κατανοεί την αγάπη.
Η ψυχή βασίζεται στην αγάπη .
Οταν το εγώ είναι φειδωλό η ψυχή είναι γενναιόδωρη.
Το εγώ συσσωρεύει και κρατά για τον εαυτό του αλλά η ψυχή δίνει και δίνει και δίνει.
Το εγώ πιστεύει στην έλλειψη , η ψυχή πιστεύει στην αφθονία.
Η ψυχή γνωρίζει ότι δεν υπάρχει έλλειψη . Υπάρχει αφθονία.
Υπάρχει επάρκεια.
Το εγώ έχει ανάγκη να ελέγχει. Η ψυχή  σε θέλει ελεύθερο στην αγάπη.
Το εγώ ζητά τον διαχωρισμό , η ψυχή ζητά την ενότητα.

Κατά την δειάρκεια της ημέρας σκέψου αν μια απόφαση , ιδέα ,  φόβος βασίζεται στο εγώ ή στην ψυχή.
Αν νομίζεις ότι οφείλεται στο εγώ τότε ρώτα τον εαυτό σου 
τι θα έκανε η ψυχή σε αυτή την περίπτωση.
Τότε σύγκρινε και τα δύο.
Να αισθανθείς στο σώμα σου ποιό είναι το καλύτερο.
Κλείσε τα μάτια και νιώσε το στο ηλιακό πλέγμα.
Τότε θα γνωρίσεις την χαρά και την ευλογία.                       
Τότε θα γνωρίσεις τον Θεό.


Liora.


sevastivola

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα