Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΝΗΣΤΕΎΟΝΤΑΣ ΠΕΡΠΑΤΏ ΣΤΟ ΆΠΕΙΡΟ


Το Σεπτέμβρη του 2005,
άρχισα να προσπαθώ να ελέγχω τις σκέψεις μου,
ήθελα να έχω στο νου μου μονάχα αυτά που θέλω να έχω,
και σε καμία περίπτωση αυτά που "μ ενοχλούν". 
-
Όσο περνούσε ο καιρός ανακάλυπτα ότι ξαφνικά ήξερα νέα πράγματα,
πληροφορίες για τα πάντα και τους πάντες που ποτέ και κανείς δεν μου είπε ! 
-
Ανά καιρούς μιλούσα με διάφορους ανθρώπους για το θεό.. 
Άνθρωποι της θρησκείας με έβλεπαν να μην Νηστεύω,
την ώρα που εκείνοι περνούσαν από μια κάποια Νηστεία φυσικά.. 
-
"Πως πιστεύεις Ιωάννη αφού δεν Νηστεύεις ? "  ...έλεγαν"    
-
Νηστεύω Σκέψεις απαντούσα, 
προσπαθώ να έχω μόνο δημιουργικές σκέψεις μέσα στο κεφάλι μου, 
αναιρώ κάθε αρνητική σκέψη όταν έρχεται, 
και την αντικαθιστώ με μια σκέψη Αγάπης=Δημιουργίας-. 



-

Αυτή είναι η δικιά μου Νηστεία έλεγα. 
-
Ο θεός δεν μου είπε να μην φάω κρέας, 
όμως μου λέει φάε αυτό που σου δίνεται τη προκειμένη στιγμή για να έχεις τη δύναμη, 
να σταθείς στα πόδια σου και να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που κάνεις που ανήκει στη δημιουργία, 
και όχι στην οποιαδήποτε καταστροφή.
-
Έτσι λοιπόν Συγχωρώ τα πάντα και τους πάντες και συνεχίζω να προχωρώ Νηστεύοντας Σκέψεις. 
-
Δεν το καταλάβαιναν τότε,
όπως πάρα πολλοί άνθρωποι ακόμα και τώρα δεν μπορούν να αντιληφθούν τι είδους δύναμη Αυτό-Δημιουργείτε όταν κανείς μάθει τον εαυτό του να έχει μόνο σκέψεις Φωτός και Αγάπης στο Νου του.!  
-
Ανοίγουν όλες οι Πύλες της Κυτταρικής Μνήμης μπορώ να πω.
-
Ο λογικός Νους έχει όρια, 
είναι δεσμευμένος και είναι μαθημένος να συναντά παντού το Κατώτερο-Εγώ, 
να συμβαδίζει με τη Κατώτερη-Λογική του Ανθρώπου,
όπως είναι η εκδίκηση,
η έλλειψη,
το υλικό κομμάτι του εαυτού.

-
Τη στιγμή που η Καρδιά προσπαθεί να ελέγξει το Νου Αντικαθιστώντας τις Κατώτερες_Σκέψεις με Ανώτερες_Επιλογές,
όπως η Αγάπη, 
η Συγχώρεση, 
το δόσιμο χωρίς αντάλλαγμα,
τότε την ίδια στιγμή τα Πάντα Ανοίγονται μπρός στα πόδια μας και περιμένουν να επιλέξουμε, 
τι απ όλα μας κάνει για να το χρησιμοποιήσουμε εμείς όπως θέλουμε !   
-
Ένας από τους καλύτερους, 
ποιο ουσιαστικούς τρόπους Αφύπνισης είναι ο Έλεγχος των σκέψεων μας.
-
Μεταφέρει το άπειρο με απόλυτη ασφάλεια και προστασία στα πόδια μας,
και σε μια μόνο στιγμή.!!



ΠΗΓΗ: ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer
Κύπρος 19/1/2014  ©Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα