Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Liebster Award..double attack!!


Το χτύπημα ήταν διπλό.. Οι εντολές ξεκάθαρες. Νόμιζες ότι θα πάρεις ένα βραβειάκι έτσι απλά;; Αμ δε.. Έχεις να πεις 11 τυχαία πράγματα για σενα και να απαντήσεις σε 11 συγκεκριμένες ερωτήσεις εκείνου που σου χαρίζει το εν λόγω βραβείο. Για να γνωριζόμαστε καλύτερα, για να περνάμε ωραία και να μην έχουμε ένα απρόσωπο blog στο διαδίκτυο. Θα μου επιτρέψετε να παραπέμψω το πρώτο βήμα γιατί έχω απαντήσει ξανά παλαιότερα και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνομαι.. Ευχαριστώ για το βραβείο, ένα πλασματάκι που βρίσκεται 504χλμ μακριά αλλά επικοινωνούμε ιδιαιτέρως με μεγάλη οικειότητα και ανυπομονώ να την γνωρίσω από κοντά. Την θεωρώ πολύ χαρισματική, ταλαντούχα και ιδιαίτερη από την πρώτη στιγμή που μπήκα στο blog της. Είναι η Mayumi μας από το Πανσέληνες Νύχτες! Οι ερωτήσεις της φυσικά δεν είναι απλές..

1.Αν πήγαινες σε έναν ψυχίατρο..από τι νομίζεις θα σου έλεγε πως υποφέρεις??
2.Έχεις κάποιο ιδιαίτερο σημάδι/χαρακτηριστικό πάνω στο σώμα σου??
3.Αν σε έδεναν με σχοινιά με κάποιον για 24 ώρες..με ποιον θα μπορούσες να αντέξεις όλες αυτές τις ώρες??
4.Ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα από ταινία???
5.Πιστεύεις στον Θεό??
6.Αν είχες δολοφονήσει κάποιον..πως θα εξαφάνιζες το πτώμα?
7.Πότε έκανες sex για πρώτη φορά?
8.Έχεις πει ποτέ "σ'αγαπώ" σε κάποιον... χωρίς να το εννοείς??
9.Αν μπορούσες να αναστήσεις από τους νεκρούς μία ιστορική/διάσημη προσωπικότητα...ποια θα ήταν αυτή??
10.Ποια δουλειά του σπιτιού θεωρείς πραγματικά αγγαρεία και σιχαίνεσαι να κάνεις??
11.Θα ήθελες να είσαι δωρητής οργάνων μετά τον θάνατο σου??


Χμμμ... για πάμε...

1. Τώρα έπεσες στην περίπτωση, που έχω ασχοληθεί λίγο με ψυχολογία και ψυχιατρική λόγω επαγγέλματος(κοινωνική λειτουργός)κι έτσι φρόντισα να καταπολεμήσω μόνη μου οποιοδήποτε θεματάκι είχα.. Μου έχουν μείνει όμως κάποια, να υποφέρω από κάτι όχι δεν νομίζω να μου έβρισκε..
2. Από τον Ιούνιο που μας πέρασε απέκτησα "σημάδι" μετά από ένα άσχημο χτύπημα στο πόδι. Μπορεί να μην το ράγισα καν, το αιμάτωμα όμως μου παραμόρφωσε λίγο ένα σημείο κάτω στο πόδι και ακόμα δεν έχει υποχωρήσει. Ιδιαίτερο δεν το λες, ούτε καν χαρακτηριστικό.. Μένει όμως εκεί να μου θυμίσει τι γίνεται όταν κάποιος βιάζεται.. αλλά και ευγνωμοσύνη που γλύτωσα από κάτι χειρότερο στο βαγόνι του τρένου που μου συνέβη.
3. Μα εννοείται με τον άντρα μου!! Είμαστε πολύ δεμένοι ούτως ή άλλως και από τις σπάνιες περιπτώσεις που αντέχουμε ο ένας τον άλλον απεριόριστα.
4. Είναι πολλές! " Πολύ ευχαρίστως ναι.. αλλά όχι." Κωνσταντάρας
5. Τεράστιο θέμα συζήτησης δύσκολο να αναλυθεί εδώ. Θα πω, ναι πιστεύω.. χωρίς όμως να είμαι θρησκόληπτη. Με την πιο φιλελεύθερη έννοια, αν θέλετε, που δεν χωρά ούτε σε εκκλησίες, ούτε σε εικόνες, ούτε σε θρησκείες.
6. Mayumaki μου συγνώμη αλλά δεν μπορώ να φανταστώ κάτι τέτοιο! 
7.  Στα 18,5. 
8.  Ποτέ.. 
9. Φοβερή ερώτηση και δε μπορώ να σκεφτώ ούτε έναν και ας υπήρξαν πολύ σημαντικοί άνθρωποι που έφυγαν νωρίς. Δεν μπορώ να αποφασίσω γιατί πλέον είμαι πεπεισμένη πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Ακόμα και αν μας φαίνονται άδικα και αδιανόητα ίσως να έπρεπε να συμβούν.

10. Εεε.. μου αρέσουν οι δουλειές του σπιτιού, ειδικά το σιδέρωμα. Αυτό που βαριέμαι βασικά είναι το μάζεμα του τραπεζιού μετά το φαγητό. Ίσως να χρειαστεί ένα κολπάκι για να μου τραβήξει το ενδιαφέρον και να πάψει να είναι αγγαρεία. Προς μουσική το κόβω, μόνο έτσι ξεχνιέμαι.
11. Ναι. Το έχω αποφασίσει αρκετά χρόνια τώρα, το έχω πει στους δικούς μου κι έτσι θέλω να συμβεί. 

**
Πάμε τώρα στο.. δεύτερο χτύπημα;; Η Μιράντα από το Miranta's little garden με επέλεξε και την ευχαριστώ πάρα πολύ! Μπορεί να μην έχουμε προσωπική επαφή, είναι όμως από τις bloggers που εκτιμώ πολύ, που την πάω απίστευτα για το έξυπνο χιούμορ της και έχω διαπιστώσει πίσω από το τρελό χιούμορ μια ζεστή ψυχή στα σχόλιά της στις αναρτήσεις μου..  

Οι ερωτήσεις της :
  1. Έτυχε ή πέτυχε?
  2. Ομορφιά ή εξυπνάδα?
  3. Αγάπη ή έρωτας?
  4. Καλό ή κακό?
  5. Καρδιά ή λογική?
  6. Μαύρο ή άσπρο?
  7. Ζεστό ή κρύο?
  8. Παρόν ή μέλλον?
  9. Παράδεισος ή κόλαση?
  10. Αργά ή γρήγορα?
  11. Κιθαρίστας ή ντράμερ?


1. Τίποτα δεν πετυχαίνει με τύχη μόνο, αλλά πολλά τυχαίνουν με επιτυχία.. Ουπς σε μπέρδεψα; 
2.  Έξυπνη ομορφιά. Ομορφιά ψυχής και μυαλού = εξυπνάδα.
3. Και τα δύο.Η αγάπη χωρίς τον έρωτα είναι άνοστη. Και ξέρω τι θα πείτε οι παντρεμένοι.. έχω πάψει να σας ακούω! Υπάρχουν και ηλικιωμένα ζευγάρια ακόμα ερωτευμένα που αποκαλούν "μωρό μου" ο ένας τον άλλον, κοιτάζονται και λιώνουν. Είπατε κάτι;;
4. Αυτό είναι υποκειμενικό! Για κάποιους το καλό μπορεί να θεωρείται κακό και αντίστροφα. Είναι θέμα παιδείας, ήθους και νοοτροπίας.
5. Δεν είμαι ορθολογίστρια, θα μπορούσα να απαντήσω καρδιά. Έλα όμως που και η λογική είναι απαραίτητη.
6. Ούτε το ένα ούτε το άλλο..
7. Εξαρτάται.. 
8. Και τα δύο γιατί αλληλοεξαρτώνται..
9.  ...Έχει στον Παράδεισο σοκολάτες;; (που λέγανε στο συγκρότημα Τρύπες!)

Στα αλήθεια γνωρίζουμε αν υπάρχει Κόλαση και Παράδεισος; Και αν είναι μόνο εδώ;


10. Και πάλι εξαρτάται..!
11. Ντράμερ!! Με ενθουσίαζαν πάντα πιο πολύ.. Αυτή η ένταση, η εκτόνωση, η ενέργεια..  


***
Το βραβείο απονέμεται στις: 
VailieKateΡοδούλαΩραιοζήληΜαρίαΈλενα Λ. ,Μάρω και Claire! Και φυσικά σε όποιον το θέλει!!

Οι ερωτήσεις μου..

  1. Αν ήξερες πως δεν θα αποτύχεις,πως δεν θα χάσεις τίποτα..τι είναι αυτό που θα έκανες χωρίς δεύτερη σκέψη, με θάρρος και τόλμη;
  2. Ποιες είναι κατά την γνώμη σου οι σημαντικότερες αξίες;
  3. Ποιο επάγγελμα θεωρείς πως δεν θα μπορούσες να κάνεις ποτέ;
  4. Διάλεξε έναν καλλιτέχνη ή συγκρότημα που θα ήθελες να είναι το soundtrack της ζωής σου!
  5. Αν έγραφες βιβλίο, τι θεματολογία και κατηγορία θα επέλεγες;
  6. Αν είχες την δυνατότητα για μια μέρα να μπεις στην προσωπικότητα κάποιου και να ζήσεις την ζωή του, ποιον θα επέλεγες;
  7. Σε ποια χώρα πιστεύεις πως θα μπορούσες να ζήσεις έτσι όπως θέλεις;
  8. Γράψε μας δύο αγαπημένες σου φράσεις (είτε δικές σου, είτε άλλων)
  9. Ποιο από τα χαρακτηριστικά (προσωπικότητας) σου θα ήθελες να μην υπήρχε;
  10. Με ποιους ανθρώπους δεν ταιριάζεις καθόλου;
  11. Γράψε σε τρία χαρτάκια τρεις στόχους σου για το 2014.. Ανακάτεψε τα και επέλεξε τυχαία ένα.. Ποιο πέτυχες;



Να είστε όλοι καλά!!
Να προσέχετε, να αγαπάτε και να χαίρεστε την κάθε στιγμή!!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα