Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Εργαλεία για αλλαγή



Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

"ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΕ"



Τι επιλέγετε να κρατήσετε στο νους σας;
Μπορείτε πάντα να 'πακετάρετε' όλες τις περιττές και αρνητικές σκέψεις.
Στη συνέχεια, θα έχετε χώρο για να επιτρέψετε κάτι νέο να αναδυθεί ή για να δημιουργήσετε κάτι θετικό.




Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Αφιερώνω μια στιγμή για να κλείσω τα παράθυρα που εμφανίζονται και τις αρνητικές εκτεταμένες σκέψεις, σκέψεις που έχουν απομείνει στο μυαλό μου. Καθώς κλείνω τα παράθυρα που εμφανίζονται γίνομαι πιο ήρεμος και δημιουργώ χώρο για τον εαυτό μου... απλά για να είμαι. Επιλέγω να δω καθαρά ποιές σκέψεις και στάσεις είναι χρήσιμες για μένα ή με εμποδίζουν. Καθώς απομακρύνομαι από αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα, συγκεντρώνομαι σε αυτό που νιώθω ότι είναι καλύτερο για τον εαυτό μου και για όλους τους άλλους. Αισθάνομαι ανάλαφρος, πιο χαρούμενος. Μπορώ τώρα να προχωρήσω και πάλι στο μονοπάτι ταξιδεύοντας μέσα στη ζωή με γαλήνη. Είμαι!"






 Σκέψου 
Αφήνω το παρελθόν να φύγει,
βάζω στην άκρη το μέλλον,
είμαι παρών.



Δράσε
Πριν φύγετε από την εργασία σας αυτό το βράδυ, 
ορίστε μια πεντάλεπτη συνάντηση με τον εαυτό σας.
Στο νου σας, 'πακετάρετε' ολόκληρη την εβδομάδα σας.  
Αναπνεύστε βαθιά και προετοιμαστείτε για να απολαύσετε το Σαββατοκύριακο.






ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα