Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΩΤΟΓΕΝΈΣ ΠΛΕΌΝΑΣΜΑ! ΖΉΤΩ!

Μέσα στο ελλαδικό σύστημα που συνεχίζει να αυτοδιαφημίζεται ως “δημοκρατικό”, η εγχώρια, καλά οργανωμένη πλύση εγεκφάλου υπερπροβάλλει το νέο κεφάλαιο εμπόριου ελπίδας. Τί προσλαμβάνω;

Ενώ νιώθω ένοχος που μπήκα στο ευρώ καλώντας την Γκόλντμαν Σάκς να μου κάνει σουάπ, ενώ παραδέχομαι ότι κάθε χρόνο μαζί με τον εκάστοτε υπουργό οικονομικών αλλοίωνα τα στατιστικά στοιχεία, ενώ αναγνωρίζω πως είμαι -όπως οι περισσότεροι- τεμπέλης, επίορκος, κοπανατζής και απαιτούσα επί δεκαετίες από τον Θόδωρο να τα τρώμε μαζί, ενώ βλέπω ότι τα σοβαρά κανάλια, η καθαρμένη ΔΤ ανεμπόδιστα πλέον ξεσκεπάζουν σε καθημερινή βάση τα σκάνδαλα αυτού του κράτους (πριν τα μνημόνια οι οργανωμένοι πολίτες κρατούσαν φιμωμένους τους ρεπόρτερ), ενώ μπήκα στα μνημόνια βάσει (πλαστού;) ελλείμματος και τώρα πληροφορούμαι ότι για την διάλυση & εκχώρηση του έθνους-κράτους φταίει το (αληθινό!) χρέος μου, ναι, αυτό το οποίο μόνον εγώ ως Έλληνας έχω, αυτό που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση ψήφιζα να αυξάνεται, με βάση όσα έμαθα στο Χάρβαρντ και όσα μου ανέλυαν οι υποψήφιοι πρωθυπουργοί, ενώ κι ενώ κι ενώ …… για τους επόμενους μήνες έχω αποφασίσει να αισιοδοξώ, να χαίρομαι, να ελπίζω και να μακαρίζω την κυβέρνηση, αφού έρχεται αυτό που το 2000 αγνοούσε ακόμα κι ο Στουρνάρας: το ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ! (primary budget surplus). Ζήτω!
 Πόσο πρωτογενές έλλειμμα φαιας ουσίας πρέπει να έχει κάποιος οικονομολόγος για να πιστεύει ότι είναι ποτέ δυνατόν να μειωθεί σοβαρά το δημόσιο χρέος (160% σήμερα;) όταν θα έχουμε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς; Και ενώ το πλεόνασμα δημιουργείται τελείως “ανώδυνα” και με “αναπτυξιακούς” όρους, το σπουδαιότερο είναι ότι ελπίζω, πως αν συνεχίσω έτσι, το 2020 το χρέος όσων Ελλήνων θα έχουν απομείνει στην όποια Ελλάδα θα είναι 110% (κατά Μέρκελ). Αυτά. Για την ΕΛΣΤΑΤ ακούσατε κάτι;
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα