Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Βγείτε από το" εγώ" και μπείτε στο" εμείς!"



Βγείτε από το" εγώ" και μπείτε στο" εμείς!"
Γιορτάστε την ανθρωπιά σας. Γιορτάστε την τρέλα σας. Γιορτάστε την ανεπάρκεια σας. Γιορτάστε τη μοναξιά σας. Πάνω απ' όλα γιορτάστε τον εαυτό σας.
Δέν θέλω να είμαι τίποτε άλλο απ' αυτό που είμαι, δηλαδή άνθρωπος.
Μ' αρέσει πραγματικά που είμαι άνθρωπος!
Ότι μπορώ να κάνω λάθη, να μην έχω πάντα δίκιο. Να έχεις δίκιο κι εσύ. Να υπάρχουν δύο δίκια ή και περισσότερα. Ο καθένας έχει τις αλήθειες του και αυτές υπερασπίζεται!
Το σπουδαιότερο είναι ότι είμαστε μοναδικοί !
Είσαι ο καλύτερος εαυτό σου. Είσαι ο μοναδικός εαυτό σου!

Βούλα Γκάντσιου. Από αυτά που μου δίδαξε ο Leo Busckaglia.
Το ύψος του ανθρώπου ξεκινά από τα πόδια, και φτάνει μέχρι το κεφάλι... Από εκεί και πάνω ξεκινάει το ανάστημά του...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα