Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Εσωτερικές πεποιθήσεις και αντίληψη του κόσμου

Μία μέρα αποφάσισαν δύο άνθρωποι, ο καθένας από διαφορετικά μέρη,
να φύγουν από τον τόπο τους και να πάνε σε μια μεγαλύτερη πόλη...
Μάζεψαν και πήραν μαζί τους, όσα πράγματα μπορούσαν να κουβαλήσουν.
Μετά από πολλές μέρες, φτάνει ο πρώτος έξω από τις πύλες μιας μεγάλης πόλης.
Εκεί στην άκρη του δρόμου, καθόταν μια γριούλα πάνω σε έναν βράχο και ξεκουραζόταν.
Ο ξένος την πλησίασε... 

Ξ - Καλησπέρα κυρούλα!
Γ - Καλησπέρα και σε σένα γιε μου.
Ξ - Γιαγιά από αυτά τα μέρη είσαι;
Γ - Τι θέλεις να μάθεις γιε μου;
Ξ - Δεν είμαι από εδώ. Έφυγα από το χωριό μου και ψάχνω να βρω μια πόλη με καλούς και
ευγενικούς ανθρώπους που να νοιάζονται ο ένας με τον άλλον. Ξέρεις αν σε αυτήν την
πόλη ζουν τέτοιοι άνθρωποι;
Γ - Στο χωριό που ζούσες πριν, τι άνθρωποι ζούσαν;
Ξ - Άνθρωποι καλοσυνάτοι με ευγένεια και καλή καρδιά.
Γ - Τότε πέρνα... Τέτοιους θα βρεις κι εδώ.
Και ο ξένος αφού την ευχαρίστησε, όλο χαρά συνέχισε τον δρόμο του και μπήκε στην πόλη.
Δεν πέρασαν μερικές ώρες και σε λίγο φάνηκε και ο δεύτερος.
Ξ - Καλησπέρα γιαγιά!
Γ - Καλησπέρα και σε σένα γιε μου. Τι σε φέρνει στα μέρη αυτά;
Ξ - Έφυγα από την πόλη μου και ψάχνω να βρω μια άλλη με καλούς κι ευγενικούς
ανθρώπους για να ζήσω. Εδώ πώς είναι οι άνθρωποι;
Γ - Στην πόλη σου πώς ήταν;
Ξ - Στην πόλη μου ζούσαν κακοί και δύστροποι άνθρωποι που νοιάζονταν μόνο για τον
εαυτό τους.
Γ - Και εδώ γιε μου τους ίδιους ανθρώπους θα βρεις.
Του είπε κουνώντας το κεφάλι της.
Κι ο ξένος μάζεψε πάλι το δισάκι του και συνέχισε το δρόμο του ψάχνοντας για την επόμενη πόλη.



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα