Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Τρελόσκονη

Τρελόσκονη



Ξάστρισμα: 
Ξαστρίζετε σε γέμιση του φεγγαριού για τρεις συνεχόμενες ημέρες, την βγάζουμε το βράδυ και την βάζουμε το πρωί... όταν την βγάλουμε θα πούμε αυτά τα λόγια! 

Όπως γυρίζει και γεμίζει το φεγγάρι 
γύρο από την Γη, έτσι και ο τάδε γέννα 
της τάδε να τρελαθεί για εμένα την 
τάδε γέννα της τάδε 

Διαδικασία καψίματος 

Και τώρα ήρθε η ώρα του καψίματος... καίγεται πάντα σε διπλές ώρες δηλαδή τι εννοώ: 



2,4,6,8,10, 12 

Δεν μας ενδιαφέρει σε πόσα καρβουνάκια θα καεί η πως θα την ρίξετε με κουτάλι η δάχτυλο μας ενδιαφέρει όταν θα την βάλουμε στο αναμένο καρβουνάκι να πούμε τα λόγια τα μαγικά που είναι αυτά: 

Όπως κάνει ο Μανιακός λόγω της 
Αρρώστιας του έτσι και να κάνει και 
ο τάδε γέννα της τάδε για εμένα την 
τάδε γέννα της τάδε, όπου και να 
βρίσκετε να σκέφτεται σαν τρελός 
ερωτικά εμένα το στεφάνι μου τον 
δρόμο μου και κρεβάτι μου.

Το Μυρόλι Των Αγγέλων

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα