Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Έτσι τον κάνεις να τρέχει από πίσω σου




-Αν βρήκες τον εκλεκτό της καρδιάς σου αλλά εκείνος το παίζει "βαρύ πεπόνι" τότε υπάρχει λύση...
Διαβάστε 5 ανήθικους τρόπους με τους οποίους θα τον κάνεις να τρέχει από πίσω σου σαν "σκυλάκι" σε περίπτωση που το παίζει "δύσκολος". Οι τρόποι αυτοί βασίζονται στην αντρική ψυχολογία και κατά κάποιο τρόπο θα μπορούσαμε να πούμε ότι θεωρούνται ακόμα και ανήθικοι. Ορίστε λοιπόν πώς θα τον κάνεις να τρέχει από πίσω σου:
-Στήσε τον στα ραντεβού
Μπορεί να περιμένεις με μεγάλη λαχτάρα να βγείτε ραντεβού και να αρχίσες να ετοιμάζεσαι 5 ώρες πριν το ραντεβού, ωστόσο μια καλή τακτική για να μην νομίζει ότι όλα θα είναι εύκολα για αυτόν είναι να αργείς λιγάκι στα ραντεβού. Όταν λέμε λιγάκι εννοούμε το πολύ μέχρι 10 άντε 15 λεπτά. Τα λεπτά όταν περιμένει ένας άνθρωπος περνούν βασανιστικά αργά και πολύ γρήγορα θα μπει σε σκέψεις που πληγώνουν τον αντρικό εγωισμό του. Έτσι ... καθώς θα περιμένει την παρουσία σου, αυτός είναι πολύ πιθανόν να κάνει σκέψεις του τύπου "μα γιατί άργησε;", "μήπως δεν ....", κ.τ.λ. Οι σκέψεις ανασφάλειας και αμφιβολίας είναι πολύ πιθανόν να τον κάνουν να προσπαθήσει ακόμα πιο πολύ να σε κερδίσει. Αυτό εσύ μπορείς να το εκμεταλλευτείς (λιγάκι ανήθικο) για να τον κάνεις να τρέχει από πίσω σου. Προσοχή όμως διότι σε όλα υπάρχει ένα όριο. Αν το ξεπεράσεις, θα πληγώσεις τόσο πολύ τον αντρικό εγωισμό του που θα έχεις τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Όταν φτάσεις τελικά στο σημείο του ραντεβού (αργοπορημένη) ζήτησε συγνώμη και βρες μια δικαιολογία.
-Να αργείς να απαντάς στα μηνύματα

Μια καλή τακτική για να τον κάνεις να τρέχει από πίσω σου είναι να αργείς να απαντάς στα μηνύματα. Όταν ένας άντρας στέλνει μήνυμα σχεδόν πάντα περιμένει και την απάντηση. Η απάντηση όμως ίσως αργήσει κανένα μισάωρο. Αν εσύ του απαντάς αμέσως όπου και να είσαι ότι και να κάνεις ή ακόμα χειρότερα του στέλνεις συνέχεια εσύ πρώτη μηνύματα, τότε αυτός θα θεωρήσει ότι είσαι άλλο ένα κάστρο που κατέκτησε πολύ εύκολα. Αν όμως αργήσεις να του απαντήσεις λιγάκι τότε ίσως τον βάλεις σε σκέψεις αμφιβολίας. Άλλωστε οι άντρες είναι σαν τα γραμματόσημα. Όσο τους φτύνεις τόσο κολλάνε. Οι σκέψεις αμφιβολίας είναι αυτές που τον κάνουν να μην σε θεωρεί δεδομένη. Έτσι αυτομάτως θα κάνει ακόμα περισσότερες προσπάθειες να σε κερδίσει.
-Μην του δοθείς εύκολαΤο εύκολο δεν το εκτίμησε ποτέ κανείς. Αν εσύ του δοθείς πολύ εύκολα είτε αυτό αφορά το κρεβάτι είτε αφορά ότι τρέχεις από πίσω του, τότε είναι πολύ πιθανόν να μην σου δώσει την πρέπουσα σημασία. Η ανθρώπινη ψυχολογία έχει το εξής αρνητικό χαρακτηριστικό. Πολύ σπάνια εκτιμάει κάτι που αποκτάει πολύ εύκολα. Αυτό ισχύει με τα πάντα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η ένδυση, το φαγητό, η στέγη, τα χρήματα, ακόμα και η υγεία. Όταν ένας άνθρωπος τα έχει όλα αυτά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και μόνο όμως στην ιδέα ότι μπορεί να χάσει κάτι από αυτά, αμέσως τους δίνει τεράστια σημασία.
-Δείξτε του ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιέςΆλλη μια λίγο ανήθικη τακτική. Εσύ μπορεί να θέλεις μόνο αυτόν, ωστόσο αν αυτός θεωρήσει ότι είναι η μοναδική σου επιλογή, τότε ίσως τα πράγματα μπορεί να μην πάνε ακριβώς όπως τα θέλεις. Αν του δείξεις όμως (με τον τρόπο σου) ότι "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές" σε περίπτωση που αυτός δεν συμπεριφέρεται σωστά απέναντί σου, τότε η ψυχολογία του σίγουρα θα "λυγίσει". Ο άνθρωπος κατά κανόνα δεν εκτιμάει κάτι εκτός και αν το χάσει ή αισθανθεί ότι κινδυνεύει να το χάσει.
-Μην γίνεσαι χαλί να σε πατήσειΑυτό είναι γενικός κανόνας στη ζωή και δεν αφορά μόνο τις ερωτικές σχέσεις. Πολλοί άνθρωποι προκειμένου να κερδίσουν την εύνοια ή τη συμπάθεια κάποιου άλλου ανθρώπου γίνονται χαλί να τους πατήσουν. Τα πράγματα όμως ποτέ δεν λειτουργούν έτσι. Στην πραγματικότητα κανένας δεν κέρδισε περισσότερη συμπάθεια επειδή έγινε χαλί να τον πατήσουν. Αν γίνεις χαλί να σε πατήσει, το μόνο που θα συμβεί είναι ο εκλεκτός της καρδιάς σου να χάσει την εκτίμηση προς το πρόσωπό σου.


ΠΗΓΗ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

1 σχόλιο:

  1. Έχω να μοιραστώ τη μαρτυρία μου για τον κόσμο, επειδή i dont ξέρει ποιος θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για να.
    Είμαι μια δημοφιλής ηθοποιός, εγώ δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει ποτέ να είναι μια λύση για το πρόβλημα της σχέσης μου με τον εραστή μου. εραστής μου μου τηλεφώνησε πέταξε έξω από το σπίτι του και έφερε σε μια άλλη κυρία που είχε σήμερα αγαπούν και νοιάζονται μόνο για. Μέχρι που μια μέρα λαμβάνω ένα τηλεφώνημα από έναν φίλο στην πόλη που ο άνθρωπος μου βγαίνει σε μια ημερομηνία με μια άλλη γυναίκα στην πόλη, εγώ της είπα ότι είμαι επίσης έκπληξη πάρα πολύ, γιατί από τότε που μου άφησε ο dont μιλούν ή ακόμα και καλέστε μου. Έτσι, μετά από μερικές μέρες ο φίλος μου που ονομάζεται Μάρθα μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι έχει βρει έναν άνθρωπο που είναι πολύ ισχυρό μεγάλη ξόρκι άχνη, μου είπε πως αυτός ο άνθρωπος να βοηθήσει μέλος της οικογένειας της πάρα πολύ. Έχει διαβιβάσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του (dr.koboko@gmail.com) για μένα, ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του για βοήθεια, τόσο πραγματικά που μου έστειλε DR Κομπόκο YYA διεύθυνση email και εγώ επικοινώνησε μαζί του οι πιστοί την ημέρα. Μου ταχυδρομηθούν μετά από λίγο και με διαβεβαίωσε ότι ο άνθρωπος μου θα είναι πίσω σε μένα, αν μόνο εγώ πιστεύω στο έργο του. Έτσι, μετά 25hrs λάβω ένα τηλεφώνημα από τον εραστή, και άρχισε να ικετεύει ότι εγώ θα πρέπει να παρακαλούμε τον συγχωρέσει για όλα όσα είχε κάνει για μένα .. Με παρακάλεσε να σπάσει η καρδιά μου και να αφήσει την άλλη κυρία μια νέα καρδιά. μου πως δεν πρόκειται να αφήσει να πάει. τώρα εγώ και ο εραστής μου σχεδιάζουν να παντρευτούν τον επόμενο month.So εγώ σας ευχαριστώ DR Κομπόκο για τη μεγάλη βοήθεια που προσφέρει σε μένα, γιατί πιστεύω ότι σήμερα αυτό μπορεί να είναι οι μόνοι τρόποι και τα μέσα εγώ ποτέ να σας ευχαριστήσω από την εργασία σας .. είμαι ευγνώμων.
      Αν έχει παρόμοιο πρόβλημα, τον Επικοινωνήστε τώρα www.drkobokospellcaster.blogspot.com ή email (dr.koboko@gmail.com) και να πάρει το πρόβλημά σας λύσει μια για πάντα. http://drkoboko.webs.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα