Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Φωτογραφία: Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ενω η ΑΓΑΠΗ υπαρχει 
απο παντα στο Συμπαν, 
ενω στο Συμπαν υπαρχει 
απο παντα η ΑΡΜΟΝΙΑ,
ενω στην ΑΡΜΟΝΙΑ υπαρχει 
απο παντα ο ΘΕΟΣ,
μια μερα ο καθενας μας 
ερχεται σε αυτον τον κοσμο,
διαμεσου μιας Θεικης αναπνοης, 
που γινεται Ανθρωπινη,
μεταφεροντας στον δικο μας μικροκοσμο,
αυτη την Αγαπη 
και την Αρμονια του μακροκοσμου.
Υστερα με τον καιρο, 
με τα χρονια που περνανε, 
χανεται μεγαλο μερος της αγαπης 
και της αρμονιας,
μα δεν θα ειμαι εγω αυτος τωρα, 
που θα εξηγησει το γιατι.
Εγω λεω μοναχα,
πως αυτη η ΑΓΑΠΗ, 
εχει την υψηλοτερη εκφραση της, 
οταν διαμεσου της σιγης 
των σωματικων κινησεων  
και της ΑΡΜΟΝΙΑΣ των λεξεων, 
μπορει να συλλαβει τα μηνυματα 
των ψυχων του Συμπαντος, 
εκεινων των ψυχων, 
που βρισκομενες γυρω απο τον ΘΕΟ,
συνεχιζουν ακομα να μας ΑΓΑΠΟΥΝ. 

Ενω η ΑΓΑΠΗ υπαρχει
απο παντα στο Συμπαν,
ενω στο Συμπαν υπαρχει
απο παντα η ΑΡΜΟΝΙΑ,
ενω στην ΑΡΜΟΝΙΑ υπαρχει
απο παντα ο ΘΕΟΣ,
μια μερα ο καθενας μας
ερχεται σε αυτον τον κοσμο,
διαμεσου μιας Θεικης αναπνοης,

που γινεται Ανθρωπινη,
μεταφεροντας στον δικο μας μικροκοσμο,
αυτη την Αγαπη
και την Αρμονια του μακροκοσμου.
Υστερα με τον καιρο,
με τα χρονια που περνανε,
χανεται μεγαλο μερος της αγαπης
και της αρμονιας,
μα δεν θα ειμαι εγω αυτος τωρα,
που θα εξηγησει το γιατι.
Εγω λεω μοναχα,
πως αυτη η ΑΓΑΠΗ,
εχει την υψηλοτερη εκφραση της,
οταν διαμεσου της σιγης
των σωματικων κινησεων
και της ΑΡΜΟΝΙΑΣ των λεξεων,
μπορει να συλλαβει τα μηνυματα
των ψυχων του Συμπαντος,
εκεινων των ψυχων,
που βρισκομενες γυρω απο τον ΘΕΟ,
συνεχιζουν ακομα να μας ΑΓΑΠΟΥΝ.



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα