Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Η ΨΥΧΗ


                                

Η ψυχή δεν είναι μια παθητική ή θεωρητική οντότητα που καταλαμβάνει κάποιο χώρο μέσα στη θωρακική κοιλότητα. είναι μια θετική, σκόπιμη δύναμη που βρίσκεται στον πυρήνα της ύπαρξής μας. Είναι εκείνο το μέρος μας που κατανοείτην ενεργειακή δυναμική, που μέσα της λειτουργούμε, που αγαπά χωρίς περιορισμούς και αποδέχεται χωρίς κρίση.
Αν θέλουμε να την γνωρίσουμε, το πρώτο είναι να αναγνωρίσουμε ότι έχουμε ψυχή. Κι ύστερα να σκεφτούμε:
-"Αν έχω ψυχή, τι είναι η ψυχή μου;Τι θέλει η ψυχή μου; Ποιά είναι η σχέση ανάμεσα στην ψυχή μου κι εμένα; Πώςεπηρεάζει η ψυχή μου τη ζωή μου;"
Όταν αντιληφθούμε, αναγνωρίσουμε κι εκτιμήσουμε την ενέργεια της ψυχής, αυτή αρχίζει να διαποτίζει τη ζωή της προσωπικότητάς μας.
Όταν η προσωπικότητα αρχίζει να υπηρετεί την ενέργεια της ψυχής της, αυτή είναι η αυθεντική ενδυνάμωση.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ.
Κάθε κατάσταση και περίσταση  της ζωής μας, μας δίνει την ευκαιρία να επιτρέψουμε στην ψυχή μας να λάμψει από μέσα μας...


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα