Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Μαχαβατάρ Μπάμπατζι Ο αθάνατος δάσκαλος των Ιμαλαΐων


Mahavatar Babaji - Βιογραφία

Μαχαβατάρ Μπάμπατζι
Ο αθάνατος δάσκαλος των Ιμαλαΐων

Στους πρόποδες των Ιμαλαΐων βρίσκεται η περιοχή Κουμαόν, τόπος γέννησης και κατοικίας διαφόρων μεγάλων αγίων της Ινδίας. Εδώ κατοικούσε ο Χεϊρακάν Βαλέ Μπάμπα, που παραδέχτηκε χωρίς δισταγμούς ότι ήταν ο Σίβα Μαχαβατάρ Babaji, όπως τον ανέφερε ο Παραμαχάνσα Γιοκανάντα στην Αυτοβιογραφία ενός Γιόγκι.

Ο Shri Babaji, ως Μαχαβατάρ, εκδηλώνεται αδιάκοπα ως ένα θεϊκό σώμα στη γη από την αρχή της δημιουργίας. Μια από τις εκδηλώσεις του Babaji, που καταγράφηκε σε πολλά βιβλία και βεβαιώθηκε από μαρτυρίες πολλών ντόπιων, ήταν γύρω στο 1800. Υπάρχουν ινδικά βιβλία που γράφουν για αυτήν την εκδήλωση του Χεϊρακάν Μπάμπα, η οποία διήρκησε από το 1800 μέχρι το 1922 περίπου. Το έτος 1800 περίπου, εμφανίστηκε σε χωρικούς όχι μακριά από το Χεϊρακάν, μέσα από μια μπάλα φωτός και το 1922, μπροστά σε λίγους πιστούς, εξαφανίστηκε πάλι μέσα σε μια μπάλα φωτός.

Υπάρχουν πολλά καταγεγραμμένα θαύματα όπως θεραπείες ανθρώπων, επαναφορά νεκρού στην ζωή, σίτιση πλήθους κόσμου από μια μικρή μερίδα τροφής, αλλαγή της μορφής του, ταυτόχρονη παρουσία σε δύο ή και περισσότερα μέρη, τροφοδοσία της ιερής φωτιάς με νερό όταν το γκι ( διυλισμένο βούτυρο), δεν ήταν διαθέσιμο. Αλλά ως επί το πλείστον, οι άνθρωποι μαζεύονταν γύρω του επειδή τον βίωναν ως μια θεϊκή, σοφή, οντότητα αγάπης πολύ πιο πάνω από το ανθρώπινο επίπεδο. Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι στο Χεϊρακάν και αλλού στην Ινδία, οι οποίοι θυμούνται τον παλιό Χεϊρακάν Μπάμπα και βίωσαν την τελευταία του εκδήλωση ως την ίδια οντότητα
.
Θιβετιανοί μοναχοί ήλθαν στον Babaji το 1972 και τον χαιρέτησαν ως Λάμα Μπάμπα ο οποίος έζησε στο Θιβέτ 500 περίπου χρόνια πριν. Υπάρχουν ιστορίες από την εμφάνιση του στο Νεπάλ καθώς επίσης στην Ινδία και στο Θιβέτ. Σε δύο ή τρεις περιπτώσεις ο Babaji είπε ότι ήταν ένας από τους δασκάλους του Ιησού Χριστού.

Τον ερχομό του τον έχουν προφητεύσει και οι αρχαίες ιερές γραφές και το κήρυγμα και οι προφητείες ενός Ινδού αγίου του 20ου αιώνα που ονομάζεται Μαχέντρα Μπάμπα, ή Μαχέντρα Μαχαράτσι. Για πολλά χρόνια πορεύτηκε σε ολόκληρη την Ινδία, κηρύττοντας ότι ο Babajiθα επέστρεφε να μεταμορφώσει τον κόσμο αλλάζοντας την καρδιά και το νου των ανθρώπων. Περιέγραψε πώς θα έμοιαζε ο Μπάμπατζι, συμπεριλαμβανομένων και των σημαδιών στο δεξί του πόδι και στο αριστερό του χέρι και είπε ότι ο Babajiθα ερχόταν το 1970.


Ο Μαχέντρα Μπάμπα είπε στους μαθητές του ότι ο Babaji ήταν μια ανθρώπινη εκδήλωση του Θεού από τότε που ο άνθρωπος έμαθε για πρώτη φορά για την θρησκεία. Ο Babaji δίδαξε γκουρού και άλλους θρησκευτικούς δασκάλους στην διάρκεια της ιστορίας, πάντοτε προσπαθώντας να στρέψει τους ανθρώπους προς τον Θεό και τις πνευματικές αξίες. Δια μέσου των αιώνων εμφανίστηκε για να διδάξει τους ανθρώπους, προτιμώντας να υλοποιεί ένα σώμα κάθε φορά παρά να εμφανίζεται μέσω μιας γέννησης. Ο Γιοκανάντα έγραψε για τις εμπειρίες του και τις εμπειρίες άλλων ανθρώπων με αυτόν τον αθάνατο Babaji κατά τον 19ο και στις αρχές του 20ου αιώνα.
Ο Babaji εμφανίστηκε τον Ιούνιο του 1970 σε μια σπηλιά η οποία είναι ιερή εδώ και χιλιάδες χρόνια, στους πρόποδες του όρους Κουμαόν Καϊλάς, πέρα από το απομακρυσμένο χωριό που ονομάζεται Χεϊρακάν, στην απέναντι πλευρά του ιερού ποταμού Γκαοτάμα Γκάνγκα, στην περιοχή Ναϊνιτάλ της ινδικής πολιτείας Ουτάρ Πραντές. Χωρίς να έχει γονείς ή οικογένεια, εμφανίστηκε ως ένας νέος περίπου δεκαοκτώ χρονών, παρ’ όλα αυτά εκδήλωσε μεγάλη σοφία, δύναμη και θεϊκές δυνάμεις από την αρχή. Κάποιοι χωρικοί από το Χεϊρακάν τον είδαν σαν ένα γέρο με μακριά, άσπρη γενειάδα, άλλοι ως ένα νέο άνδρα με μακριά γενειάδα, άλλοι ως ένα νέο, όμορφο άνδρα χωρίς γενειάδα. Δύο άνθρωποι μίλησαν σε αυτόν την ίδια στιγμή. Ο ένας είδε έναν γέρο με γενειάδα, ο άλλος έναν νέο χωρίς γενειάδα. Τον είδαν σε διαφορετικά μέρη ταυτόχρονα. Γνώριζε τις γραφές και μπορούσε να τις αναφέρει το ίδιο καλά και στα Ινδικά και στα Σανσκριτικά και παραταύτα δεν υπάρχει απόδειξη ότι δέχθηκε κάποια εκπαίδευση. Δεν έτρωγε σχεδόν τίποτα για μήνες συνέχεια, δύο ή τρία χρόνια, εντούτοις η ενέργειά του ήταν απεριόριστη.

Κουμαόν Καϊλάς

Τέλη Σεπτεμβρίου του 1970, ανέβηκε περπατώντας στην κορυφή του όρους Καϊλάς με μια μικρή ομάδα ανθρώπων, κάθισε εκεί στον μικρό παλιό ναό παίρνοντας μια γιόγκικη στάση και έμεινε καθισμένος στη θέση του χωρίς να την αφήσει για σαράντα πέντε ημέρες, διαλογιζόμενος τον περισσότερο χρόνο, μιλώντας περιστασιακά, ετοιμάζοντας και ευλογώντας φρούτα και λαχανικά για να τα δώσει στους άλλους και αρχίζοντας να διδάσκει το μήνυμα που έφερε στον κόσμο. Εκατοντάδες ανθρώπων ήλθαν τον Οκτώβριο να γιορτάσουν μαζί του την εννιαήμερη θρησκευτική εορτή του Ναβαράτρι στην κορυφή του Καϊλάς.

Χεϊρακάν Μπάμπατζι Άσραμ

Ο Babaji πέρασε το μεγαλύτερο μέρος τηs δεκατετράχρονης ενσάρκωσης Του (1970-1984) στο Χεϊρακάν, όπου ίδρυσε ένα ωραίο πνευματικό άσραμ, χτίζοντας εννιά ναούς στην όχθη του ποταμού Γκαοτάμα Γκάνγκα. Η περιοχή Χεϊρακάν και το βουνό Κουμαόν Καϊλάς έχουν για αιώνες προικιστεί πνευματικά με την ταπάσια (πνευματικές ασκήσεις) του Κύριου Σίβα. Ο κύριος ναός στο Χεϊρακάν κτίστηκε το 1800 από τον ίδιο τον ηλικιωμένο τον Χεϊρακάν Μπάμπα.
Ο Babaji είπε ότι ήρθε για να ξαναζωντανέψει την αγέραστη Αιώνια Θρησκεία-Το Σάναταν Ντάρμα και να ανασυγκροτήσει την ίδια την ψυχολογία του ανθρώπου, τονίζοντας τους τρεις βασικούς κανόνες του Ντάρμα: Αλήθεια, Απλότητα και Αγάπη.

Ο Babaji, ως η αιώνια εκδήλωση του Κυρίου Σίβα, επέμεινε στην συνεχή επανάληψη του Μαχαμάντρα, Ομ Ναμά Σιβάι για να καταφέρει ο άνθρωπος να συγκεντρώσει το νου του στον Θεό.

Ο κύριος σκοπός του ερχόμενος σε μια ανθρώπινη εκδήλωση αυτή την εποχή, ήταν να αναμορφώσει την καρδιά και το νου των ανθρώπων. Ο Babaji μια φορά είπε : «Ο νους μπορεί να εξαγνιστεί μόνο με την τζάπα. Αυτό είναι το μόνο φάρμακο για την ασθένεια του νου. Εφόσον ο νους και η καρδιά σας είναι ακάθαρτα, πώς μπορεί να ζήσει ο Θεός στην καρδιά σας; Το νερό για να πλύνει την καρδιά σας είναι το όνομα του Θεού. Επομένως διδάξτε τον καθένα να επαναλαμβάνει το όνομα του Θεού παντού».
Αυτό το μάντρα χρησιμοποιήθηκε για χιλιετίες και διδάχτηκε από αγίους και γκουρού στην Ινδία και στην Δύση. Η συνεχής επανάληψη ενός μάντρα, η επανάληψή του ονομάζεται τζάπα, εστιάζει το νου στο Θεό, ανοίγει την καρδιά και το νου κάποιου προς το Θεό, και σταματά ή μειώνει την έμφυτη τάση που έχει ο νους συνεχώς να σχεδιάζει, να ανησυχεί, να ονειροπολεί στην ημέρα ή αλλιώς να καταναλώνεται σε πράγματι άσκοπες δραστηριότητες.

Ο Babaji έδωσε έμφαση στο Ομ Ναμά Σιβάι αλλά έδωσε επίσης και άλλα μάντρα κατά περίσταση «η ουσία της οδηγίας του είναι ‘επαναλαμβάνετε το Όνομα του Θεού’».

Η λεπτή παρουσία του Babaji οδηγεί και εμπνέει διαρκώς τους πιστούς Του να διαδίδουν παντού, σχεδόν σε κάθε γωνιά της γης, τις αιώνιες Διδασκαλίες Του και το Ομ Ναμά Σιβάι, σχεδόν σε κάθε γωνιά της γης φέρνοντας στον άνθρωπο ένα πνευματικό μήνυμα και αναγράφοντας το όνομα του Θεού σε κάθε καρδιά που αγγίζεται από την Θεϊκότητα του.

Ο Babaji τόνιζε την ανιδιοτελή υπηρεσία στην ανθρωπότητα ως την ανώτερη μορφή Κάρμα Γιόγκα. Επίσης τόνιζε ότι το να σέβεται κανείς και να αναγνωρίζει ισότιμα όλες τις θρησκείες και να υπηρετεί ανιδιοτελώς την ανθρωπότητα, είναι η ανώτερη μορφή ανθρωπιάς από όλους τους ανθρώπους. «Το να ακολουθεί και να αποδεικνύει το μονοπάτι της Αλήθειας, της Απλότητας και της Αγάπης είναι το ύψιστο καθήκον του ανθρώπου και η ύψιστη γιόγκα. Η φιλόπονη εργασία είναι ένα χαρακτηριστικό αυτού του δρόμου, διότι η οκνηρία είναι θάνατος πάνω στην γη. Μόνο με την εργασία μπορεί κάποιος να διεκδικήσει νίκη πάνω στο κάρμα. Όλοι πρέπει να αγωνίζονται να κάνουν το καθήκον τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να μην ξεφεύγουν από αυτό. Η υπηρεσία στην ανθρωπότητα είναι το πρώτο καθήκον. Σε αυτήν την εποχή, η απανθρωπιά και η οκνηρία αυξήθηκαν, έτσι είναι σημαντικό να εργάζεστε σκληρά και να μην χάνετε το θάρρος σας. Να είσαστε γενναίοι, να είσαστε εργατικοί, να εργάζεστε σκληρά και να έχετε κουράγιο».
Μολονότι ο Babaji κάλεσε πολλούς Δυτικούς κοντά του, μέσα από όνειρα, οράματα, φυλλάδια ή απλά μέσω κάποιου φίλου να μιλάει σε κάποιο άλλο για αυτόν, δεν επεδίωξε να εδραιώσει μια μεγάλη προσωπική ομάδα. Το μικρό του άσραμ, πάνω από την κοίτη ενός ποταμού με μαιάνδρους, τέσσερα μίλια από το τέλος του πιο κοντινού χωματόδρομου, δεν θα μπορούσε να φιλοξενήσει τους χιλιάδες που έχουν συγκεντρωθεί σε άλλους αγίους και γκουρού. Αλλά, αν και δεν έκανε γενικό κάλεσμα στους ανθρώπους να έλθουν να τον δουν, ήθελε όλος ο κόσμος να ακούσει το μήνυμά του.

Ο Babaji δεν αξίωσε από τους ανθρώπους να τον βλέπουν ή να τον λατερεύουν σαν μια εκδήλωση του Θεού για να έλθουν σε αυτόν και να ωφεληθούν από αυτόν. Αυτός ο ίδιος για την ανθρώπινη μορφή του είπε, «Αυτό το σώμα δεν είναι τίποτα, αυτό είναι εδώ, μόνο για να υπηρετεί τους Ανθρώπους».

Για εκείνους που τον αναγνωρίζουν ως μια εκδήλωση, ενσάρκωση του Θεού, οι λόγοι του παρουσιάζουν ένα συνεπές, ισχυρό και εμπνευσμένο μήνυμα από ένα στοργικό Θεό, ο οποίος επιδιώκει να οδηγήσει τους πιστούς του μέσα από μια εποχή χάους και καταστροφής σε μια νέα πολλά υποσχόμενη Γη, μια κοινωνία βασισμένη σε υψηλές πνευματικές και ηθικές αξίες. Άλλοι έχουν χρησιμοποιήσει κάποιους από τους λόγους του για να συμπεράνουν και να υποστηρίξουν ότι ο Babaji ήταν απλώς άλλος ένας ραδιούργος «Ινδός Μπάμπα» με σχέδιο να επιδιώξει πολιτική δύναμη και υλική ευημερία. Με βάση τις παλιές παραδόσεις των γκουρού, ο Παραμγκούρου, ο Ύψιστος γκουρού, Babajiείπε την Αλήθεια και αφήνει στον ακροατή ή στον αναγνώστη να βγάλει, από αυτά όποιο συμπέρασμα θελήσει εκείνος.

Ο Babaji έχει προβλέψει ότι η ανθρωπότητα είναι σε κίνδυνο κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής του Κάλι Γιούγκα, εξαιτίας της ανόδου του υλισμού και της εξασθένησης των πνευματικών αξιών. Ο Babaji συχνά προειδοποιούσε ότι μια μαχακράντι (επανάσταση ή καταστροφή) θα συμβεί πολύ σύντομα. Είπε ότι καμία χώρα δεν θα μείνει ανεπηρέαστη και ότι θα συνοδευτεί από αφανισμό του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού της γης και μεγάλες γεωλογικές ανακατατάξεις. Στις 13 Φεβρουαρίου 1984 είπε σε κάποιους επισκέπτες: «Το μαχακράντι πρέπει να συμβεί επειδή όλοι σκέπτονται με βάση το ‘εγώ’ και το ‘δικό μου’ και επειδή όλοι θέλουν να είναι μεγάλοι και κανένας δεν θέλει να είναι μικρός».
Μονάχα αυτοί που είναι ειλικρινείς στην λατρεία του Θεού, που επαναλαμβάνουν το όνομά Του και που ζουν αρμονικά, με αλήθεια, και αγάπη, θα επιζήσουν. Έχει πει ότι «Το όνομα του Θεού είναι πιο δυνατό από οποιαδήποτε ατομική βόμβα». Υποσχέθηκε ένα καινούργιο κόσμο, μια καινούργια εποχή, μετά την καταστροφή.

Ο Babaji άφησε το θνητό του σώμα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, στις 14 Φεβρουαρίου 1984. Στην αρχή της αποστολής του, είχε πει σε δύο ή τρεις πιστούς ότι θα άφηνε το σώμα του το 1984. Πριν τον ερχομό του, είπε στον Μαχέντρα Μαχαράτσι ότι θα ερχόταν να δώσει ένα μήνυμα στην ανθρωπότητα. Είχε έρθει για να δώσει ένα μήνυμα στον κόσμο. Έχοντας ενσαρκώσει τις διδασκαλίες του και έχοντας ολοκληρώσει την αποστολή του, έφυγε. Σε μια πέτρα, ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια για τον Ναό του Χεϊρακάν, είναι γραμμένο το τελευταίο Του μήνυμα: «Θα είμαι για πάντα μαζί σας». 
ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα