Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Γράμμα από ένα αγέννητο παιδί.


Γεια σας. Είμαι το μωράκι σας. Και είμαι τόσο μικρό!








 Θα έρθω σε αυτήν την πραγματικότητα ως αποτέλεσμα της θέλησής σας για διαιώνιση της ζωής. Έχω πολλά να μάθω, πολλά να γνωρίσω. Άλλα θα με ελκύσουν, άλλα δεν θα μου τραβήξουν το ενδιαφέρον. 
Να με αφήσετε να κάνω την επιλογή μου! Θα είναι το δικό 
μου μονοπάτι! 
Να με φροντίζετε και να μου δώσετε ότι καλύτερο έχετε, έτσι ώστε να πάρω ότι καλύτερο χρειάζομαι. 
Θα αποτελώ για σας την αποκορύφωση της αγάπης σας, αλλά δεν θα έρθω για να πραγματοποιήσω τα ανεκπλήρωτα όνειρά σας. 
Να με ντύσετε με θάρρος, επιθυμία, ελπίδα και πίστη για να εκπληρώσω το δικό μου προορισμό και να με βοηθήσετε να βρω το όραμά μου για τη ζωή. 
Δώστε μου τα όρια μέσα στα οποία θα πρέπει να κινηθώ, αλλά κάντε το με αγάπη για να μην γίνουν βρόγχος για την πορεία μου. 
Είμαι τόσο μικρό! 
Θα είσαστε οι Θεοί μου, και σαν τέτοιοι θα πρέπει να φροντίζετε ώστε να μην γκρεμιστείτε από το θρόνο σας. 
Θα σας έχω πάντα ανάγκη και πάντα θα σας αποζητώ, γιατί είμαι το αποτέλεσμα του έρωτά σας και αποτελούμαι από την ευφυΐα σας. 
Κάθε φορά που θα αγωνιάτε για το μέλλον μου, να θυμάστε ότι τα δικά μου κύτταρα ξέρουν πολύ καλά τι με κάνει ευτυχισμένο. 
Σας αγαπώ, γιατί πάντα θα είμαι το μωράκι σας, ακόμα κι όταν δεν θα είμαι τόσο μικρό.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα