Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

NATIVE AMERICAN INDIAN.Βιντεο





Συχνά στη σιωπή της νύχτας, όταν όλη η φύση μοιάζει να κοιμάται γύρω μου, ακούγεται ένα απαλό χτύπημα στην πόρτα της καρδιάς μου. Την ανοίγω και μια φωνή ρωτάει. "Pokagon, τι γίνεται με το λαό σου; Ποιο θα είναι το μέλλον του;" Η απάντησή μου είναι: "Ο θνητός δεν έχει τη δύναμη να τραβήξει το πέπλο του αγέννητου χρόνου και να μαντέψει το μέλλον της φυλής του. Αυτό το δώρο ανήκει μόνο στο Θεό. Αλλά μπορεί να κρίνει το μέλλον από το παρόν και το παρελθόν
Simon Pokagon - Potawatomie




Όταν ήμουν παιδί και η μητέρα μου μου έμαθε τους θρύλους του λαού μας, μου έμαθε τον ήλιο και τον ουρανό, το φεγγάρι και τ' αστέρια τα σύννεφα και τις καταιγίδες. Μου έμαθε επίσης να γονατίζω και να προσεύχομαι στον Usen για δύναμη, υγεία, σοφία και προστασία, ποτέ δεν προσευχόμαστε για το κακό κάποιου, όμως αν είχαμε κάτι εναντίον κάποιου παίρναμε μόνοι μας εκδίκηση. Μαθαίναμε ότι ο Usen δεν ενδιαφέρεται για τους ασήμαντους καυγάδες των ανθρώπων.
                                                                           

       


                                                                            
Δεν Seattle (Seatlh) Suquamish
  Υπάρχει η γενική πεποίθηση στους Ινδιάνους πως όταν ο άνθρωπος πεθαίνει το πνεύμα του πηγαίνει κάπου στη γη ή στον ουρανό, δεν ξέρουμε ακριβώς που, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι το πνεύμα εξακολουθεί να ζει... Έτσι είναι και ο Wakan-Tanka.Πιστεύουμε πως βρίσκεται παντού, όμως είναι όπως τα πνεύματα των φίλων μας που δεν μπορούμε να ακούσουμε τις φωνές τους.









                                                                                                            Sante - Yanktonai Sioux

                                                                                                           δεν υπάρχει θάνατος. Μόνο αλλαγή κόσμων


ΠΗΓΗ 
   ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα