Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ! ! ! (ΒΙΝΤΕΟ)



Είμαι ο Έλληνας!
Που μετέδωσα τα γράμματα, τις τέχνες, τις επιστήμες
και τον πολιτισμό σ' εσάς...
Που σας δίδαξα το "εύ αγωνίζεσθαι" στους στίβους των αθλημάτων,
και που έκτισα Ακροπόλεις και Επιδαύρους...

Είμαι ο Έλληνας!
Είμαι εγώ που σας έμαθα πόσο πολύτιμη είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


και πως αν δεν την έχει κάποιος,
τότε αξίζει να πεθάνει γι' αυτήν,
τραγουδώντας το "...χαίρε ώ χαίρε Λευτεριά..."

Είμαι ο Έλληνας!
Εγώ που σας έμαθα να αντιγράφετε Παρθενώνες,
να παίρνετε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες,
να εμπορεύεστε τα αγαθα σας,
και να διασκεδάζετε με τις τέχνες...

106 Προβολές 
Είμαι ο Έλληνας!
Αυτός που όταν διασκεδάζει σας δείχνει πως γλεντούν,
που ξέρω τι είναι ΦΙΛΟΤΙΜΟ και το σέβομαι,
που εκτιμώ την ΦΙΛΙΑ και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...

Είμαι ο Έλληνας!
Αυτός που όλοι σας δεν θέλετε να μεγαλουργήσει,
και το καταφέρνετε σπέρνοντας την διχόνοια,
και προσπαθείτε να τον περιορίσετε,
αλλά κατά βάθος τον ζηλεύετε...

ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ! ! !

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΙΤΑΛΚΑΣ

ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα